Tuesday, April 20, 2010

SALAM UKHWAH KEPADA SEMUA

Assalamualaikum w. b. t. kepada semua pembaca.





Salam ukhwah dan salam sejahtera saya ucapkan kepada pembaca semua. Salam perkenalan saya tujukan kepada sesiapa yang membaca tulisan di blog saya ini. Sesungguhnya saya baru sahaja menapak dalam dunia blog ini. Diharap semua mata-mata dan jiwa-jiwa dapat membantu saya dalam memperbaiki sebarang tulisan saya, memperbetulkan apa yang saya tersilap dan memberi tunjuk ajar kepada saya sekiranya berlaku kekhilafan. Harap diberi kemaafan sekiranya segala tulisan saya ada mengguris hati-hati yang membaca blog saya ini. Sebarang info boleh disampaikan di ruangan ini bagi memudahkan kita berkongsi ilmu Allah yang tidak terkira banyaknya ini. Terima kasih saya dahulukan. Syukran.

Sekian,


Gen Khalifah

No comments:

Post a Comment